اهدا نهال های مرکبات به شهروندان همزمان با روز درختکاری

رئیس شورای اسلامی شهر خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : بهروز خواجه ؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی فرارسیدن ۱۵ اسفند آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را تبریک گفت .

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

به نام خدا

ایران اسلامی به لطف پروردگار، مملو از نعمت‌های طبیعی است و درخت هم یکی از بی‌شماران سرمایه‌هایی است که در اختیار داریم. روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، تلنگری است تا بدانیم فرزندان ما و آیندگان، برای ادامه حیات، وابسته به رفتار امروز ما در مقابل حفظ منابع طبیعی هستند.

بدون تردید حفظ و احیای منابع طبیعی به منزله حفظ زیربنای توسعه پایدار بوده و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.  از این رو مجموعه شورا و شهرداری خارگ همواره تلاش داشته تا با توجه خاص به این مقوله مهم درصدد حفظ و حراست از میراث گرانبهای فضای سبز برآید. لذا در جهت تحقق این مهم ، با برنامه ریزی و تهیه نهال های مرکبات مثمر با توجه به شرایط اقلیمی جزیره و اهدا آن به شهروندان جهت کاشت و نگهداشت ، برای آبادانی و سرسبزی هرچه بیشتر جزیره نیلگون خارگ گام برداشته ایم.

اینجانب فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشته و رجاء واثق دارم با همکاری آحاد مردم عزیز و طبیعت دوست خارگ ، شاهد حفظ منابع طبیعی و توسعه روزافزون فضای سبز جزیره زیبایمان باشیم.

بهروز خواجه

شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.