پیام شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن ۱۵ اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی  را تبریک گفت و از عموم شهروندان جهت مشارکت در بزرگداشت این فریضه ملی معنوی دعوت به عمل آورد.

متن پیام ایشان بدین شرح می باشد :

بسمه تعالی

درخت برای ما ایرانیان، نماد جاودانگی است و به‌ راستی که بخشی از حیات بشری مدیون درختانی است که در روال طبیعی زیست‌بوم‌ها، زیبایی خلق می‌کنند و به تلطیف هوا می‌پردازند.

تردیدی نیست که وجود درخت در محیط زیست، می‌تواند مزایای بسیار زیادی به بار آورد اما روز درختکاری، فقط یادآور کاشت نهال نیست؛ بخش دیگری از اشارات روز درختکاری، ممانعت از تخریب جنگل‌ها، مراتع و مناظر طبیعی دیگر است که یک تکلیف اساسی برای آحاد جامعه و نهادهای دولتی و … محسوب می‌گردد.

ضمن گرامیداشت روز درختکاری و تبریک این روز به دوستداران طبیعت و همه کسانی که خواستار هوایی سالم و زمینی پاک هستند، از عموم شهروندان دعوت می‌شود با کاشت یک نهال با رعایت موارد اقلیمی و دقت در گونه انتخاب شده، هدیه ای ماندگار از خود برای فرزندان و آینده شهر به یادگار گذارند و قدمی خیر در راستای شهر خود بردارند . خادمان شما درمجموعه شهرداری خارگ نیز در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهری نهایت تلاش و همت خود را همچون گذشته و بیش از پیش به کار خواهند بست.

 

                                                                                                                      عبدالحمید صفایی

                                                                                                                         شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.