بودجه سال۹۹ شهرداری خارگ به تصویب رسید

رئیس شورای شهر خارگ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بهروز خواجه؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ از تصویب بودجه شهرداری خارگ در سال ۹۹ با مبلغی بالغ بر ۱۸۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال خبر داد.

رئیس شورای شهر با اعلام این خبر افزود : بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۹ مبلغ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال بود که پس از بحث و بررسی و اعمال نظرات اصلاحی اعضای شورا ، بودجه سال۹۹ شهرداری به مبلغ ۱۸۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مشتمل بر ۹۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال هزینه های جاری و ۹۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال هزینه های عمرانی به تصویب رسید که نسبت به بودجه سال جاری ، ۲۴.۶ درصد رشد داشته است.

بهروز خواجه با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اعتبارات حوزه عمرانی مربوط به پروژه های زیرساختی و تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود عنوان کرد : تکمیل پروژه های احداث ساختمان مدیریت بحران ، پارک بازی سرپوشیده و همچنین اجرای فاز اول پروژه احداث پارک آبی گردشگری از جمله اولویت های مجموعه در سال ۹۹ خواهد بود. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به مسائل رفاهی و مزایای پرسنل نیز در بودجه سال آتی توجه ویژه ای شده است که اینجا شایسته است مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش های بی وقفه پرسنل خدوم شهرداری خارگ بابت زحمات بی شائبه و تلاش هایشان در تحقق بودجه سال ۹۸ بجا آورم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تلاش و همت مضاعف مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر در سال آتی با برنامه ریزی مناسب مبتنی بر شناخت کمبودها، نیازها و نارسائیهای اجتماعی، عمرانی فرهنگی، آموزشی، رفاهی و … اجرای پروژه هایی در خور شهروندان شریف خارگ شاهد توسعه بیش از پیش شهر خارگ و رضایتمندی هرچه بیشتر اهالی دریادل آن باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.