تاکید شهردار خارگ بر بهبود مستمر کیفیت خدمات به شهروندان

در نشست امروز شهردار خارگ با مدیران دوایر مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : صبح امروز ، با حضور شهردار خارگ و مدیران دوایر شهرداری نشستی با محوریت بررسی و تحلیل گزارش حسابرسی وعملکرد واحد های مجموعه شهرداری برگزار گردید .

در این نشست که با هدف بررسی گزارش حسابرسی و رفع ایرادات و بهبودعملکرددر امر خدمت رسانی واحد های مختلف شهرداری برگزار گردید ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن تحلیل عملکرد و بازنگری گزارشات واحدهای مجموعه ، به سنجش و ارزیابی ایشان پرداخت .

در ادامه این نشست شهردار خارگ با تاکید بر بهبود مستمر کیفیت خدمت رسانی ، مدیران را به جدیت و حساسیت بیشتر در صیانت از بیت المال ترغیب نموده و اذعان کرد : باور ما در مجموعه خدمت رسان شهرداری خارگ بر این است که با اتکا بر مدیریت هزینه و به کار گیری همه ظرفیت های موجود می توان با تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف درصدد ارتقاء بهره وری مجموعه گامهای موثر و بزرگی برداشت .

مدیریت شهری خارگ ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی مدون ، نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع افزود : پیشبرد اهداف سازمانی منوط به مسئولیت پذیری ، کارگروهی و هدفمندی است که در این راستا واحد های مجموعه می بایست با آسیب شناسی عملکرد خود در پی بهبود مستمر کارایی و اثر بخشی واحد و مجموعه باشند که امید است با همت و حمیت پرسنل شهرداری این مهم تحقق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.