معجزه ی ایثار فرماندهان خارگی شهید دفاع مقدس ، رمز مقاومت در برابر ۲۸۳۸ بار بمباران جزیره بود

پیام رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در روز گرامیداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس

معجزه ی ایثار فرماندهان خارگی شهید دفاع مقدس ، رمز مقاومت در برابر ۲۸۳۸ بار بمباران جزیره بود

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : بهروز خواجه ؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی هفتم مهرماه روز بزرگداشت مقام شامخ فرماندهان شهید هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و این روز را به تمامی جان برکفان میهن به ویژه فرماندهان شهید جزیره مقاوم خارگ در جنگ تحمیلی تبریک و تهنیت گفتند .
متن پیام ایشان به شرح زیر است :

بسمه تعالی
هفتم مهرماه بازتاب مقاومت فرماندهان شهیدی است که در کنار همرزمان جان برکف خود تصویری مانا چون شهدی شیرین در کام ملت ایران برجای گذاشته و همچون ذخیره ای از معنویت و اقتدار، در دل دشمنان هراس افکندند .
وقتی که خارگ سرافراز به تعداد روزهای جنگ بمباران شد ، دلاور مردی و ایثار فرماندهان و سربازان جان بر کف این جزیره بود که به حول قوه الهی سبب مقاومت و پایداری این دیار شد.
در این رهگذر بر خود وظیفه می دانم در این روز که به زیبایی به عنوان روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس نامگذاری شده است با یادی از مجاهدت ها و دلاوری دلیرمردان ایران زمین به ویژه فرماندهان و سربازان شهید اهل خارگ که با شایستگی برای سربلندی وطن قدم برداشتند و وصف شهادت ، جانبازی و ایثارگری ایشان در اذهان و تاریخ تا ابد مانا و جاویدان است درود بفرستم .
اینجانب هفتم مهر ماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس ، را به فرماندهان نظامی و انتظامی کشور آزادگان ، ایثارگران و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین جنگ تحمیلی هستند تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون ایران اسلامی در سایه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بهروز خواجه

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.