شهردار

پیام شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه ؛ روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز ایمنی و آتش نشانی پیامی را صادر کرد. متن پیام ایشان به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
هفتم مهر ماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و همچنین روز بزرگداشت آتش نشانی و ایمنی یادآور و نشانه ای از تحقق کلام ” ایثار و از خودگذشتگی” است.
هفتم مهرماه به مناسبت شهادت جمعی از فرماندهان رشید قوای مسلح نظام اسلامی ایران، روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس نامگذاری شده است. آنان که با گذشتن از جان عزیزشان، استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی را برای ملت ایران رقم زدند.

و چه تشبیه بجایی است ، تشبیه روحیه ایثارگری شهدا با رادمردان عرصه ایمنی و آتش نشانی که با زحمات بسیار سنگین و خدمات سخت و نفس‌گیر خود جان خود را در دفاع از هم نوعان خویش قرار می دهند. بی تردید تلاش ایشان نیز جز عبادت و جهاد در راه خدا نیست و اجری بی انتها در انتظار آنان است. هفتم مهرماه، روز ایمنی و آتش نشانی به واقع یادآور فداکاری ها و رشادت های سربازان جان برکفی است که از جان خود می گذرند تا از جان و مال هم نوعان خود محافظت کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه فرماندهان شهید دفاع مقدس و بالاخص فرماندهان شهید جزیره خارگ و همچنین شهدای آتش نشان ، فرارسیدن این روز را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی خصوصا جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خصوصا جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی همگان را در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت مسئلت می نمایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.