پیام رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر خارگ ، مهدی بخشی ؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفته و پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است :

به نام خدا

حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش نموده است. او سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد است و وجود مبارکش نشات‌گرفته از سلسله امامت و عصمت است که به ولایت معنوی سیراب گشته است. برای حضرت معصومه (س) فضائل بی‌شماری ذکرشده و الگویی آسمانی از بیت رسالت و امامت برای تمام زنان و دختران است.

امید است دختران ایران اسلامی که نیمی از جامعه را تشکیل داده و همگام و همراه با مردان در آبادانی و کمک به توسعه کشور ،استوار و پر صلابت گام بر می دارند و همواره قله های رفیع علم و دانش را طی می کنند با تاسی از سیره کریمه اهل بیت ،حضرت معصومه(س) به اوج عزت، معرفت و افتخار برسند.

اینجانب میلاد فرخنده و سراسر نور کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت را به همه مسلمانان جهان خصوصا زنان و دختران ایران زمین و به ویژه شیرزنان و دختران پاکدامن استان جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق روز افزون، عزت و سربلندی همه زنان و دختران سرزمینم را خواستارم.

مهدی بخشی

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.