shahrdarkharg

شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

شهرداری باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بی تردید نامگذاری روز ۱۴ تیر ماه به عنوان روز ” شهرداری ها و دهیاری ها ” از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی نشان از اهمیت و جایگاه ویژه شهرداری ها و دهیاری ها در حوزه مدیریت شهری و روستایی بوده است که وظایف مهمی برای سازماندهی امور مختلف شهرها و روستاها بر عهده دارند . شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می کنند.
هدف از نامگذاری این روز ، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری ها و دهیاری ها ، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.
اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ۱۴تیر ماه روز “شهرداری ها و دهیاری ها “ به تمامی شهرداران ، دهیاران و کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری و روستایی به ویژه کارکنان خدوم شهرداری خارگ ، از زحمات خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری تشکر می نمایم و از خداوند منان توفیق روزافزون را در مسیر خدمت گزاری برای ایشان مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.