پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

مهدی بخشی، رئیس شورای اسلامی شهر خارگ طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها همواره تلاش می نمایند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات و متدهای نو در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی را برای زندگی و کار مردم فراهم نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

و در پایان بنده نیز این روز خجسته را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی علی الخصوص پرسنل خدوم شهرداری خارگ که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.
مهدی بخشی
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.