پیام شهردار جزیره خارگ به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار جزیره خارگ فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفته و پیامی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

آغاز دهه کرامت، گرامیداشت میلاد فرخنده شفیعه روز جزا و بانوی کریمه اهل بیت (ع) ، حضرت فاطمه معصومه(س) است و پایان این دهه عزیز ، خجسته زاد روز طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را به جشن و سرور می نشینیم.

دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید، از نیازهای دختران می باشد.

امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و خجسته زاد روز با برکت هشتمین حجت سرمد و سکان دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) و آغاز دهه مبارک و میمون کرامت و گرامیداشت روز دختر را به همه تشنگان کرامت اهل بیت(ع) به ویژه شهروندان شریف جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم به برکت این اسوه والای عفت و پاکدامنی و ولایتمداری، تک تک دختران ایران اسلامی با تاسی و الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره پیروز و سرافراز باشند.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.