پیام دعوت رئیس شورای شهر خارگ جهت شرکت پرشور شهروندان در راهپیمائی ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی مردم شریف وانقلابی خارگ را به حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت نمود.

دراین پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.

دانش آموزان ما با الهام از رشادت های شهیدانی چون حسین فهمیده همواره در روند رشد و شکوفایی حرکت اسلامی و انقلابی جامعه موثر بوده اند و بی شک نقش راهبردی آنان در برهه های حساس انقلاب اسلامی، خاموشی فتنه های داخلی و خارجی، اداره هشت سال دفاع مقدس و صحنه های سلحشورانه جنگ تحمیلی و حضور در عرصه های سازندگی فراموش نشدنی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز ، از آحاد مردم شریف استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ برای شرکت گسترده در راهپیمایی بزرگ سیزده آبان دعوت نموده و امیدوارم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر خارگ با حضوری آگاهانه و مسئولانه ، این بار نیز همچون گذشته ، با شرکت همه جانبه در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان با آرمان‌های بلند امام راحل ، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)تجدید بیعت کنند .

                   

                                                                                               بهروز خواجه رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.