پیام و دعوت شهردار خارگ از مردم جهت شرکت در راهپیمائی ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ در پیامی از آحاد مردم دعوت کرد تا در حماسه عظیم ۱۳ آبان حضور به هم رسانده و برائت خود از استکبار جهانی را اعلام دارند.

پیام ایشان به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
۱۳ آبان یادآور صلابت و رشادت دانش آموزان و دانشجویانی است که با پیروی از راه امام هیمنه استکبار جهانی را درهم شکسته و فریاد آزادی خواهی ملت بزرگ ایران را در گوش جهانیان طنین انداز کردند.

بی شک سیزدهم آبان ماه روز امتحان جوانان ایران در کلاس درس انقلاب اسلامی بود تا آنجا که حضرت امام خمینی(ره) در مورد حرکت انقلابی دانشجویان فرمودند:” دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه‌ی جاسوسی را اشغال کردند، ملت را سرافراز کردند”.

۱۳ آبان تنها یک مناسبت تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای اثرگذار،پویا و آموزنده است که در بطن تاریخ جاریست و تصویر روشنی را از “فهم عمیق،بیداری و استکبار ستیزی ” یک ملت انقلابی به نمایش می گذارد.

امسال در حالی به استقبال روز مبارزه با استکبار جهانی می رویم که آمریکا، دشمن همیشگی ملت ایران با تحریم،توهین و تهدید خیال آن دارد تا همبستگی و وحدت کلمه تنها ملت مبارز و بیدار جهان را در هم بشکند.

۱۳ آبان زمان مناسبی است تا ملت ایران به صورت یکپارچه و یکصدا پاسخ یاوه گویی های رئیس جمهور هتاک آمریکا را داده و با فریادهای مرگ بر آمریکای خود پایه های کاخ استکبار جهانی را به لرزه در بیاورند.

قطعا نسل جدید با تاسی از جوانان روزهای اول انقلاب با قلبی سرشار از ایمان به خدا و اندیشه هایی سرشار از آزادی و آزادگی فردا شعار ما تا آخر ایستاده ایم را بر سر دژخیمان فریاد خواهند زد همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:نوجوانانِ دهه‌ی هشتادی که نه امام و انقلاب را دیده‌اند و نه دفاع مقدس را، امروز مفاهیم اساسی انقلاب را با همان روشن‌بینی و اقتدار جوانِ فهیم اول انقلاب، دنبال می‌کنند.

اینجانب از تمامی مردم مومن و انقلابی شهر خارگ دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمائی ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ضمن نمایش یکپارچگی و وحدت ملت ایران ،توطئه‌های ننگین استکبار را برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی سازند.

                                                                                                 عبدالحمید صفایی شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.