پیام رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، بهروز خواجه؛ رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریورماه؛ آغاز هفته دفاع مقدس پیامی را صادر کرد. متن پیام تبریک ایشان به شرح ذیل است :

بسم رب الشهدا
۳۱ شهریورماه، سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، اولین روز از ایام مبارکی است که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
هشت سال دفاع مقدس، روایت مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده و حکایت دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند و رشادت رزمندگان اسلام طی هشت سال جنگ تحمیلی و در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و موجودیت میهن عزیزمان هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد، خصوصا رشادت و دلیرمردان و شیرزنان جزیره خارگ که درایام هشت سال دفاع مقدس و در زیر بمباران های بی رحمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ، از خاک و ناموس خود دفاع کردند و شهدای گلگون کفنی را در راه آزادگی تقدیم کردند.
باید با برنامه ریزی درست و فرهنگ سازی مناسب این فرهنگ غنی و ماندگار ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان و حتی نسل‌های آینده انتقال داد و این میراث عظیم و ماندگار را به عنوان ویترینی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها به همگان شناساند و البته وظیفه مسئولان و متولیان امور فرهنگی و هنری در این راستا بس سنگین و تاثیر گذار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ھا و دلاور مردی ھای ھمه شھیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ، از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار و ھمیشه در صحنه جزیره خارگ را مسئلت می نمایم.

بهروز خواجه
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.