شهردار خارگ

پیام شهردار خارگ به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران اسلامی خصوصا خارگ سرافراز و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان شهریور ماه یادآور خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند..
جنگ ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورهای دینی بود از آن روی دفاع مقدس نام گرفت. جزیره سرافراز خارگ نیز در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۸۳۸ بار مورد هجوم بی رحمانه رژیم بعث قرار گرفت و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی،خانواده معظم شهدا خصوصا شهدای جزیره خارگ ،آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت دارم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.