آغاز به کار پروژه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی

شهردار خارگ خبر داد

آغاز به کار پروژه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ از آغاز عملیات اجرایی پروژه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی خبرداد .

مدیریت شهری خارگ با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به لزوم اجرای پروژه های زیرساختی به منظور ارتقاء بخشی به کالبد عمرانی شهر ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ با اجرای پروژه های کانال دفع آبهای سطحی میدان امام خمینی ، خیابان بوستان معلم ، کوچه شهید حیدری درصدد حل معضل دیرینه جمع شدن آبهای سطحی در معابر شهری برآمد .

شهردار خارگ افزود : پس از آسیب شناسی ، تحلیل و بررسی های متعدد و با در نظر گیری بافت قدیمی خیابان چاه قندی و نزدیک شدن فصل بارندگی ، نسبت به اجرای پروژه کانال دفع آبهای سطحی این معبر پرتردد و پرسکنه شهر اقدام نمودیم که امید داریم با اجرای مناسب و درخور ، مشکلات دیرینه این معبر را ریشه کن نموده و در ادامه نیز با توسعه سیستم جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر ، مشکلات سایر معابر و محلات را به شکل شایسته حل نماییم .

وی خاطرنشان کرد : این پروژه به نحوی طراحی گردیده است که علاوه بر اجرای کانال دفع آبهای سطحی ، اصلاح کانیوو و نوسازی سنگ جداول را نیز شامل می گردد که در کنار پروژه های پیشین این خیابان نظیر روکش آسفالت ، پیاده رو سازی توسط بتن دکوراتیو و … قدم مهمی در ارتقاء مبلمان شهری خارگ محسوب می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.