پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

مهدی بخشی؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی صاحبان اندیشه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران شجاع ، آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا می بخشند و به ارزش آن می افزایند.
روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نمایم .
بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.
اینجانب ضمن قدردانی و سپاس ویژه از همکاری صمیمانه خبرنگاران محترم  که با همراهی خود، یار و یاور مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف بوده اند ، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد توسعه روز افزون شهر خارگ باشیم .

مهدی بخشی
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.