شهردار خارگ مطرح کرد؛ بهسازی و نوسازی مبلمان شهری خارگ/ اجرای نقاشی گرافیکی دیواری

احمد بارگاهی اظهار کرد: یکی از دغدغه های مدیریت شهری جزیره خارگ بحث زیبا سازی جزیره مقاوم خارگ است که باتوجه به حضور صنایع بالادستی و سنتی در جزیره خارگ باید تلفیقی چشم نواز در ارتباط با مبلمان شهری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: شهرداری خارگ با تشکیل دو کارگروه طراحی و عمرانی در این ارتباط نسبت به ساماندهی محیطی خارگ اقدامات شاخصی داشته است.

شهردار خارگ افزود: در شش ماهه دوم سال جاری بحث بهسازی و نوسازی مبلمان شهری خارگ در دستور کارگروه زیباسازی شهرداری خارگ قرار گرفته است که پروژه‌های آلبوم خاطرات، پروژه نقاشی گرافیکی دیواری در حال انجام است.

وی بیان کرد: به‌زودی شاهد افتتاح پروژه نقاشی گرافیکی دیواری در خارگ خواهیم بود که در این پروژه زیباسازی از تصاویر قدیمی جزیره و امکان مذهبی و محلی خارگ با تلفیق از هنر نقاشی استفاده شده است.

بارگاهی تصریح کرد: المان‌های انتزاعی برای بهبود فضاهای شهری از نظر تنوع محیطی و ایجاد فضاهایی دلنشین و چشم‌نواز برای رفاه حال شهروندان عزیز خارگی جانمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور اقدام به طراحی و خرید چهار المان انتزاعی کرده است که این المان‌ها نمادی از زندگی روزمره هستند. ارتفاع این المان‌ها بین سه الی چهار متر است که از فلزات ضایعاتی ساخته شده و با جانمایی، نورپردازی و مضمون خاص خودش روحیه‌ای تازه به مخاطبین می‌بخشد که به امید خداوند متعال تا قبل از ایام نوروز نصب خواهند شد.

شهردار خارگ افزود: واحد زیباسازی تصمیم به طراحی و اجرای یک نمونه المان مذهبی با معماری خاص و استفاده از نمادهای سنتی اسلامی دارد که به یاری حق در روزهای آینده پس از اتمام مراحل ساخت در مکانی مناسب نصب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.