با استقبال ورزشکاران؛ جشنواره ورزشی دهه فجر در خارگ برگزار شد

احمد بارگاهی اظهار کرد: این جشنواره ورزشی به میزبانی شهرداری خارگ در رشته‌های ورزشی دارت، پرتاب وزنه، طناب زنی، پنالتی، پیاده‌روی خانوادگی و پرش حلقه برای بانوان و آقایان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور اقشار مختلف مردم و با حضور برخی از قهرمانان ورزشی جزیره خارگ همراه بود، برنامه نمایشی ورزش‌های رزمی در حاشیه این مراسم توسط قهرمانان رشته رزمی به نمایش گذاشته شد.

بارگاهی با اشاره به برگزاری مسابقات دارت برای بانوان خارگی اضافه کرد: این رشته با تعبیه امکانات ورزشی دارات علاوه به حضور مردم در این مسابقه آموزش کامل این رشته توسط مربیان با دانش دارت در خصوص نحوه و قوانین این رشته ارائه شد.

شهردار خارگ با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در این جشنواره گفت: باتوجه به علاقه اهالی شریف خارگ به حوزه ورزش به‌ویژه ورزش همگانی شاهد حضور جمعیت زیادی از مردم ورزش دوست خارگ در محل برگزاری بودیم.

بارگاهی خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره ورزشی، از سوی شهرداری خارگ به نفرات اول هر رشته و نفراتی به قید قرعه جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا شد.

وی افزود: ایجاد فضایی شاد و با نشاط  در ایام فرخنده دهه فجر و جلب نظر اهالی شریف، مومن و انقلابی خارگ به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.