مردم با شکیبایی ،شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی یاری نمایند

مردم با شکیبایی ،شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی یاری نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی با اشاره به شروع فاز نهایی پروژه های در حال اجرای مجموعه شهرداری ، از آغاز موزائیک فرش پیاده روهای خیابان های (معلم و طالقانی) خبر داد .

صبح امروز شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۹ شهردار جزیره خارگ در بازدید میدانی خود از روند اجرای پروژه های عمرانی دیدن کردند .

مدیریت شهری خارگ اظهار داشت: فاز نهایی پروژه موزائیک فرش خیابان های طالقانی و معلم  با اعمال ریتمی سریعتر تا چند روز آینده وجهه زیبایی نسبت به گذشته  برای شهر رقم خواهد زد .

شهردار خارگ در ادامه خواستار همیاری و تعامل هر چه بیشترهمشهریان به منظور اجرای پروژه ها عمرانی که ممکن است بعضاً برای مدتی کوتاه اختلالی در ترافیک و عبور و مرور بوجود آورد شد و افزود : همانطور که هر تخریبی بازسازی و آبادانی در پیش دارد ، شهرداری خارگ با تمام توان خود سعی دارد با کار بی وقفه رضایت شهروندان را بدست آورد ، شهروندان می توانند با صعه صدر و شکیبایی ، پرسنل را در رسیدن به اهداف مشترک مردم و مجموعه که همانا آبادانی خارگ است ، یاری رسانند .

ایشان در پایان با اشاره به رویکرد خود در قبال نگهداری اماکن و لزوم توجه به داشته های مجموعه ، تصریح کرد : در روزهای گذشته تعمیرات اساسی در کمپ شهرداری واقع در کوچه شهید حیدری بعمل آمد که اصلاح دیوار اطراف نهالستان ، بلوک چینی و اجرای بلاستر به منظور زیباسازی محیط از اقدامات انجام شده جهت رفاه پرسنل بوده است .

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *