میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)مبارک باد

میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)مبارک باد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارک

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی اَلاِمامِ التَّقیِّ النَّقیِّ وَ حُجَتِکَ عَلی مَن فَوقَ الاَرضِ و مَن تَحت الثَّری اَلصِدّیقِ الشَّهیدِ صَلاهً کَثیرَهً تآمَّهً زاکِیَهً مُتَواصِلَهً مِتَواتِرَهً مُتَرادِفَه کَاَفضَلِ ما صَلَّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائِکَ.

یازدهمین روز ذی القعده مصادف است با طلوع خورشید درخشان خاوران، حضرت ثامن الحجج (ع) که حرم امن و با صفای ایشان پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است. امام بزرگوری که عطر حضورش در مشهد الرضا پایتخت قلوب مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ایرانیان را، به اقیانوس عرفان علوی وصل  می کند.

در این میلاد فرخنده، با نگاهی گذرا به زندگانی پر فراز و نشیب این امام همام در می یابیم که تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان توانست تمامی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کند. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و با تلاش برای کسب علوم مختلف در برابر دشمنان دین اسلام در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیروز شوند.

ضمن آرزوی توفیق اقتدا به مقام علمی، معنوی و قدسی آن وجود عظیم الشأن ، برای همه مردم ولایت مدار ایران اسلامی و همه همشهریان عزیز جزیره مرجانی خارک سعادت و سلامتی را از پیشگاه رفیع پروردگار مسئلت می نماییم . شاد و سرفراز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *