اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، آئین اختتامیه دومین جشنواره تئاتر خیابانی خارگ؛ در درخشان خلیج فارس با حضور مسئولین و هنرمندان برجسته کشور برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف  جشنواره معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور شهردار جزیره خارگ و اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین نهادهای مختلف ، هنرمندان برجسته کشور و مردم شریف جزیره خارگ برگزار شد در ابتدا یوسف وطن دوست؛ دبیر جشنواره ضمن عرض خیرمقدم خدمت مهمانان و هنرمندان ، به شرح روند اجرایی شدن جشنواره پرداخت.

وطن دوست ادامه داد : شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ همواره تلاش داشته تا با حمایت همه جانبه یاری رسان هنرمندان جزیره در مسیر تعالی وپیشرفت باشد و اکنون دومین جشنواره تئاتر خیابانی در درخشان خلیج فارس خارگ نیز با همین هدف برگزار گردید. با توجه به اینکه این جشنواره در سال گذشته به صورت داخلی برگزار شد امسال با تلاش مجموعه شهرداری و شورا و با همراهی هنرمندان موفق به برگزاری جشنواره در سطح منطقه ای شدیم و امید است تا به یاری خدا بتوانیم در سالیان آتی جشنواره را در سطح کشوری برگزار کنیم.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ نیز در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری با شکوه این جشنواره ابراز امیدواری کرد تا با استمرار این گردهمایی بزرگ هنری در سالیان آتی این رویداد موثر تبدیل به الگویی برای سایر شهرداری ها شود.همچنین ایشان با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ برای برگزاری این جشنواره بودجه قابل توجه ای را در نظر گرفته بود ، رویکرد این مجموعه را تداوم حمایت از برنامه های فرهنگی به منظور نشاط و رفاه شهروندان جزیره خارگ قلمداد کرد.

در پایان این مراسم که با حضور مدیران و هنرمندانی همچون حمید نیلی؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ، سامان خلیلیان؛رئیس کانون تئاتر خیابانی ایران ، محمدحسین لطیفی؛ کارگردان مطرح سینما و تلویزیون ، فرهاد قائمیان بازیگر سرشناس سینما ، تلویزیون و تئاتر ، جهانشیر یاراحمدی؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهرو … برگزار شد از هنرمندان و دست اندرکاران حاضر در جشنواره تقدیر به عمل آورده شود و با اهدای لوح و جوایز نقدی از هنرمندان برتر تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.