ارسال نخستین کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال به سیل زدگان

صفایی؛شهردار خارگ : علی رغم اینکه سیل اخیر فروکش کرده است اما سیل مهربانی و نوع دوستی در جزیره خارگ هرگز نباید فروکش کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، در پی وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر که متاسفانه منجر به خسارات جانی و مالی فراوان هموطنانمان شد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ با تخصیص مبلغی قابل توجه ،به کمک سیل زدگان شتافتند.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن ابراز تأسف و همدردی با مردم سیل زده اذعان داشت : نوع دوستی همواره سرلوحه امور در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ بوده است و حال نیز بر این باور هستیم علی رغم اینکه سیل اخیر فروکش کرده است اما سیل مهربانی و نوع دوستی در جزیره خارگ هرگز نباید فروکش کند .از این رو اینجانب با پیشنهاد کمک مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال به سیل زدگان اقدام و شورای محترم اسلامی خارگ نیز بلافاصله با پیشنهاد بنده موافقت و مصوب نمودند.

مدیریت ارشد شهری خارگ ضمن اظهار تشکر از اعضای محترم شورای شهر بخاطر تصویب این کمک و همفکری با ایشان اضافه کرد : مقرر گردید که معادل مبلغ فوق مواد غذایی خریداری و در اختیار موکب عزیز زهرا حسین(ع)خارگ که به مدت یک ماه در مناطق سیل زده مستقر هستند قرار دهیم.

در همین راستا امروز مسئول خرید شهرداری عازم منطقه گردیده و مواد خوراکی لازم شامل برنج ،روغن ،حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز را با هماهنگی نماینده موکب خریداری وجهت پخت در اختیار ایشان قرار داد.

صفایی همچنین در پایان بیان کرد : ظرف چند روز آینده دومین محموله کمک مجموعه شهرداری که از محل کمک توسط اینجانب و پرسنل خدوم شهرداری است جمع اوری و به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.