شهردار خارگ خبر داد : سمپاشی پارک ساحلی و سیمرغ به منظور مقابله با هجوم توده جیرجیرک ها

شهردار خارگ خبر داد

سمپاشی پارک ساحلی و سیمرغ به منظور مقابله با هجوم توده جیرجیرک ها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، با درخواست شهروندان منبی بر مقابله با هجوم توده جیرجیرک ها ، شهرداری خارگ اقدام به سمپاشی نقطه ی پر بازدید و تردد پارک ساحلی و سیمرغ نمود.

شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : با هجوم توده جیرجیرک ها به جزیره خارگ ، مشکلاتی برای شهروندان جزیره خارگ به وجود آمد و سبب شد تا درخواست های زیادی از سوی ایشان مبنی بر مقابله با جیرجیرک ها به دست ما برسد. با در نظرگیری اینکه این امر از حوزه وظایف شهرداری ها خارج است و به ندرت شهرداری ها دست به چنین اقداماتی زده اند ، اما جهت احترام به درخواست شهروندان و با توجه به اهمیت سلامتی و رفاه حال ایشان ، تمهیداتی را به کار گرفتیم تا در حدتوان خود با توده جیرجیرک ها مقابله نماییم. از این رو پس از بازدید میدانی از پارک ساحلی و سیمرغ که از مکان های پر بازدید و تردد شهر هستند ، نسبت به سفارش سم مناسب و عملیات سمپاشی اقدام کردیم.

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ تصریح کرد : با تلاش کارکنان واحد فضای سبز شهرداری، عملیات سمپاشی که از چهارشنبه شب تا بامداد روز پنجشنبه به طول انجامید ، سبب شد تا پارک ساحلی و سیمرغ به طور کلی از وجود جیرجیرک ها پاکسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.