پیام تسلیت شهردار خارگ بمناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد

پیام تسلیت شهردار خارگ بمناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ در پیامی با گرامیداشت  سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد در پیامی اعلام کرد: امام خمینی (ره) اندیشه‌ اسلام ناب محمدی (ص) را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهانیان معرفی و ثابت کردند که اسلام زنده است.

در متن این پیام آمده است:

نیمه خرداد، یادآور خاطرات غم انگیز و به سوگ نشستن ملت شریف ایران در غم فراق امام عظیم‌الشأن، امام خمینی (ره) و همچنین آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های اُمت شهیدپرور ایران اسلامی در قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است.

سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در حالی فرا می‌رسد که شخصیت وجودی ایشان بیش از پیش آشکار می‌شود و خصوصا جوانان نسل امروز تشنه آشنایی با ابعاد شخصیت آن حضرت هستند. به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) “آشنایی با ابعاد و شخصیت ممتاز حضرت امام خمینی (ره) نیاز نسل جوان و با نشاط امروز کشور است”.

قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطفی در نهضت امام خمینی (ره)، بت شکن کبیر است؛ اکنون بیش از نیم قرن از آن قیام الهی و تاریخی می‌گذرد و بحمدالله ایران عزیزمان با سپری کردن سال‌های پر از فراز و نشیب که هر لحظه از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهدید قرار می‌گیرد، با استمرار و تداوم آرمان‌های بلند مقدس امام عظیم‌الشأن امام خمینی رحمه الله علیه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قله‌های عظمت و علم را فتح کرده است.

اینجانب بر خود لازم می دانم سالروز ارتحال امام راحل خمینی کبیر(ره) و همچنین قیام تاریخی پانزدهم خرداد را گرامی داشته و آرزو دارم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) همواره برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم .

 

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.