پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت انتصاب رؤسای پایانه های نفتی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ طی سه پیام جداگانه انتصابات رؤسای پایانه های نفتی خارگ را تبریک گفت. در متن این پیام ها آمده است :

جناب آقای مهندس سید محمد جواد موسوی

با سلام و تحیات
انتصاب شایسته ی حضرت عالی بعنوان رئیس پایانه های نفتی خارگ که نشان از توانمندی و شایستگی شما می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
پیش تر شاهد خدمات ارزشمند جنابعالی در مناصب دیگر آن مجموعه بوده ایم و رجای واثق داریم که در منصب جدید و در سایه دانش ، تخصص ، توانمندی و دلسوزی شما ، مجموعه پایانه های نفتی به توسعه روزافزون دست خواهد یافت.
از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی و مجموعه پایانه های نفتی را مسئلت دارم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

……………


جناب آقای مهندس عباس غریبی

با سلام و تحیات
انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ” جانشین رئیس پایانه های نفتی خارگ” را تبریک عرض می نمایم.
امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و توانمند با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش در آن مجموعه باشد
با امید به اینکه همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید ، از درگاه حضرت سبحان تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسئلت دارم .

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

……………


جناب آقای مهندس نورعلی لوینه نسب

با سلام و تحیات
دوران بازنشستگی نقطه اوج فرهیختگی و فصل تازه ای از حیات و آغازی بر زندگی دیگر است.
اینک که پس از سالها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، ضمن تشکر از زحمات بی دریغ و مساعی ارزشمند جنابعالی در مجموعه پایانه های نفتی ، سعادتمندی روز افزون شما و خانواده محترمتان را از خداوند متعال خواستارم .امید است در سایه سار امن الهی ، جامعه ی امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده جناب عالی بهره مند گردد.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

……………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.