دیدار شهردار ، رئیس شورا و جمعی از کارکنان شهرداری با خانواده محترم شهدا و بازنشستگان شهرداری خارگ

 

در اقدامی فرهنگی در شب های ماه مبارک رمضان

دیدار شهردار ، رئیس شورا و جمعی از کارکنان شهرداری با خانواده محترم شهدا و بازنشستگان شهرداری

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ :  با نظر شهردار خارگ به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان و تلاش و کوشش چندین ساله زحمتکشان بازنشسته عرصه مدیریت شهری  ، دیدارهای از جانب مجموعه شهرداری وشورا با خانواده معزز شهدا و بازنشستگان در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است .

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ ؛ اظهار کرد : هدف از این اقدام فرهنگی ارزشی ، بهره بردن از ماه مناجات و بندگی است ، ماهی که پر از نعمات ، محبت و عشق به پروردگار یکتاست. تلاش همه ما برای خدمت به خانواده شهدا و ارج نهادن به زحمتکشانی است که با مردانگی و عزم راسخشان پس از سالها کوشش آرامش را برای این مرز و بوم به ارمغان آورده اند . دیدار با این عزیزان به نوعی ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا ، جانبازان و بازنشستگان است.

مهدی بخشی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با ارج نهادن به این اقدام ، تداوم در برگزاری فعالیت های فرهنگی این چنینی که باعث دلگرمی و شور و اشتیاق در جامعه می شود را خواستار شد .

وی اغان کرد : حضور در منازل خانواده شهدا و بازنشستگان که به واقع میراث داران انقلاب و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند امر بسیار شایسته و قابل توجه است . همه ما وظیفه داریم با توجه و ارج نهادن به ایثارگری این عزیزان در واقع دین خود را ادا نماییم .

در نخستین گام شهردار ، رئیس شورا و جمعی از کارکنان با حضور در منزل حاج عبداله حسن پور از کارکنان بازنشسته ، خدوم و ایثارگر مجموعه شهرداری به وی بپاس سالها تلاش و کوشش خداقوت گفته و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند .

 

در دومین گام نیز کادر مدیریت شهری با حضور در منزل شهید ندیم زاده با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار صمیمانه پدر شهید ندیم زاده از بازنشتگان مجموعه شهرداری ، از دلاوری و ایثارگری فرزند برومندش سخن گفت ، ایشان در ادامه به سالها فعالیت در مجموعه شهرداری اشاره کرد و خاطرات شیرین خدمت رسانی به مردم خارگ را بار دیگر برای جمع حاضر زنده کرد .

در پایان این دیدار صمیمانه نیز لوحی به یادگار از سوی مجموعه شهرداری و شورا به خانواده شهید ندیم زاده اهدا گردید .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.