نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به دعوت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نشست شهردار و اعضاء شورایاسلامی شهر خارگ با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری وشورای اسلامی شهر و به نقل از فدک ؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی خارگ دیدار کردند.

در این نشست که روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه به منظور هم افزایی و بررسی جوانب فراهم ساختن بستر توسعه بیش از پیش جزیره خارگ برگزار شد ، عبدالحمید صفایی شهردار خارگ ضمن ابراز خرسندی از حسن نیت مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این دعوت اذعان کرد : خدا را شکر تعامل خوبی فی مابین مجموعه شهرداری و پایانه نفتی ایران وجود دارد و این تعامل بر مبنای توسعه و ارتقا خدمات در حوزه شهری در حال برنامه ریزی برای سال جاری می باشد.
مدیریت ارشد شهری خارگ افزود: شهرداری خارگ امادگی دارد بعنوان یک بازوی اجرایی و عملیاتی در کنار پایانه های نفتی ایران برای انجام فعالیت هاو پروژه عمرانی اقدام نماید.
شهردار خارگ تصریح کرد: یکی از مشکلات اهالی شریف خارگ که سابقه دیرینه دارد بحث تردد دریایی می باشد که امیدوار هستیم با تدبیرو همکاری مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این موانع رفع شود و شهرداری خارگ در این زمینه آمادگی کامل را داردبا راه اندازی سازمان حمل و نقل دریایی یکی از که از خواسته های به حق اهالی شریف خارگ بوده را مرتفع نماید.
صفایی با اشاره به اقدامات و برنامه های عمرانی این شهرداری در سال ٩٨ خاطر نشان کرد: سه پروژه مهم و زیر ساختی در حوزه پشتیبانی ارزاق با عنوان انبار اذوقه و در حوزه نشاط اجتماعی پارک بزرگ گردشگری خارگ و در حوزه ایمنی شهر پروژه اتش نشانی خارگ بعد از ۵۰سال اجرایی خواهد شد.
شهردار خارگ در پایان یادآور شد: این شهرداری آمادگی کامل همکاری با مجموعه نفت در زمینه امورات اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی و فضای سبز را دارد.
رئیس شورای شهر خارگ در ادامه این نشست ضمن تشکر از خدمات ارائه شده توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در جزیره خارگ اظهار داشت: تردد دریایی یکی مشکلات اصلی جزیره خارگ می باشد که امیدواریم با تدبیر شرکت پایانه های نفتی ایران این مشکل که پیشینه ای دیرنه دارد حل شود.
وی افزود: استقرار آبفا در جزیره خارگ یکی از خواسته های به حق اهالی شریف جزیره خارگ می باشد که تاکنون مکاتبات فراوانی صورت در این زمینه گرفته است و الحق و النصاف خدمات وزارت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه آب رسانی شایسته و قابل تقدیر است.
بخشی تصریح کرد: گازرسانی به منطقه شهری یک آینده نگری برای محدوده شهری جزیره می باشد که امیدواریم بخش شهری این جزیره به گاز متصل شود و زیر ساخت های خوبی در این زمینه ایجاد شده است. در ادامه این نشست دکتر اسد روز مدیرعامل پایانه های نفتی بیان داشت : در کنار تلاش‌های مجدانه‌ای که برای دستیابی وزارت نفت به اهداف مورد نظر در حوزه های عملیاتی و فنی در پایانه های نفتی ایران دارد، نگاهی ویژه به توسعه محیط پیرامونی و افزایش تعاملات اجتماعی دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بارها شاهد تعریف و تدوین و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در محیط پیرامونی در پایانه های نفتی ایران الخصوص پایانه نفتی خارگ بوده‌ایم.

اسدروز تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه مدیریت شهری در جزیره خارگ صورت گرفته است و امیدواریم این خدمات و آینده نگری تداوم داشته باشد.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران یک شرکت ماموریت گرا و در راستای اهداف وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در پایانه های نفتی ایران در حال فعالیت می باشد، ولی با این حال از مسئولیت های اجتماعی خود غافل نبوده و اقدامات بسیار فراوانی در حوزه های زیر ساختی برای رفاه اهالی شریف جزیره خارگ به سرانجام رسانده است.

در پایان جلسه حاضرین ابراز امیدواری کردند تا با استمرار نشست های اینچنینی مدیریت شهری و پایانه های نفتی ایران هم راستا با یکدیگر در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم کوشا بوده و به نوبه خود زمینه ساز آبادانی بیش از پیش خارگ سرافراز را فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.