مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر: زیباسازی محیط شهری از اولویت‌های شهرداری‌های استان بوشهر باشد

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر:

زیباسازی محیط شهری از اولویت‌های شهرداری‌های استان بوشهر باشدزیب

سید موسی موسوی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیریت شهری جزیره خارگ با بیان این نکته که ما و شهرداری‌ها از یک بدنه و مجموعه هستیم اظهار داشت: بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان دفتر فنی با هدف پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شهرداری‌ها استان صورت می‌گیرد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر تصریح کرد: تلاش می‌شود با رفع نقاط ضعف و مشکلات و با نظارت بیشتر به بهبود کیفیت عملکرد شهرداری‌ها در حوزه عمران و شهرسازی کمک کنیم.

موسوی با اشاره به تأکید استاندار بوشهر بر زیبا سازی محیط شهری خواستار ادامه روند زیباسازی محیط شهری در شهر خارگ شد و خاطر نشان کرد: در طراحی‌ها و زیباسازی‌های بدنه شهری از عنصرهای بومی و هویت منطقه بهره‌گیری شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر بیان کرد: پروژه‌ها عمرانی می‌بایست با تکیه بر نیاز و اولویت منطقه تدوین شود.

شهردار خارگ نیز گفت: با رویکردی که در سال جدید در پیش گرفته‌ایم در صدد ارتقای سطح کیفی و علمی واحدهای مالی، شهرسازی، عمران و حقوقی شهرداری خارگ هستیم و در این میان خواستار بازدیدهای مدون و منظم اعضا دفتر فنی استانداری بوشهر از شهرداری خارگ هستیم.

عبدالحمید صفایی با اشاره به مشکلات عدیده در روند ساخت و ساز من جمله فقدان طرح جامع و ضوابط در این حوزه خواستار برگزاری جلسه‌ای پیرامون این موضوع شد که این مهم با تاکید مدیر کل دفتر فنی در دستور کار قرار گرفت.

شهردار خارگ در ادامه با تاکید بر لزوم ارتقای سطح دانش کارکنان در شهرداری گفت: از مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خواهشمندم که نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های حقوقی، پیمان، عمران شهری، شهرسازی و دیگر حوزه‌های مورد نیاز اقدام کنند تا سطح دانش همکاران در این حوزه‌ها ارتقا یابد.

کارشناسان دفتر فنی استانداری بوشهر گزارشی از سلسله بازدیدهای دوره‌ای از شهرداری خارگ که به صورت منظم از کلیه شهرداری‌های استان به عمل می‌آید ارائه داده و نقاط قوت و ضعف هر یک از واحدهای مورد ارزیابی را بیان کردند.

در نهایت بنا به درخواست شهردار و مواقفت مدیر کل دفتر فنی مقرر شد در چند روز آینده کلاس‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان شهرداری توسط کارشناسان استانداری تشکیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.