به زودی شناور دریایی جدید به مسیر تردد خارگ-بوشهر اضافه خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، با پیگیری و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ و به همت بخش خصوصی بومی ، به زودی کشتی جدید با امکاناتی در خور مردم جزیره خارگ وارد عرصه خدمت رسانی خواهد شد

عبدالحمید صفایی؛ شهردار جزیره خارگ با بیان اینکه حل معضل تردد مردم جزیره خارگ همواره دغدغه جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده است افزود : متاسفانه از دیرباز همواره مشکلات تردد گریبانگیر مردم شریف خارگ بوده است. بنده نیز از ابتدای ورود به جزیره خارگ این مشکل مردم را لمس کرده و بر خود وظیفه دانستم تا در حد توان پیگیر رفع آن باشم. خوشبختانه رویکرد اعضای محترم شورای اسلامی شهر نیز بر این امر بود تا با همتی جدی و با به کارگیری توان مجموعه نسبت به حل این مشکل اقدام نماییم. در همین خصوص پس از هم اندیشی و تشکیل کارگروهی ویژه ، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به انتشار آگهی قرارداد خرید خدمت اقدام کردیم تا بتوانیم با حمایت از بخش خصوصی نسبت به خدمت رسانی به مردم دریا دل جزیره خارگ اقدام کنیم.

 

‌مهدی بخشی ؛ رئیس شورای اسلامی شهر با ارائه ی توضیحاتی در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر و همچنین کشتی خریداری شده اذعان کرد : طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و آگهی قرارداد خرید خدمت منتشر شده ، با حضور جناب آقای علی موحد به عنوان بخش خصوصی بومی نسبت به خرید کشتی درخور و با ظرفیت و امکانات بالا اقدام گردید تا گام مهمی در زمینه حل مشکلات مردم جزیره برداشته شود. این کشتی که به زودی جهت خدمت رسانی به مردم شریف خارگ وارد خط خواهد شد ساخت کشور نروژ بوده ، ۲۵ نات سرعت خواهد داشت و با ظرفیت ۱۸۰ صندلی مجهز به ۳۵ صندلی کلاس ویژه در در مسیر خارگ – بوشهر و بالعکس در خدمت مردم جزیره خارگ خواهد بود. شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در این راستا با حمایت حداکثری از بخش خصوصی تلاش خواهند داشت تا زمینه رفع دغدغه و مشکلات ولی نعمتان خود را بیش از پیش فراهم سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.