تجلیل شهردار و اعضای شورای‌ شهر از فرهنگیان جزیره خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در آئین مراسم بزرگداشت روز معلم با اهدای هدایایی از معلمان زحمتکش جزیره خارگ تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن روز معلم و با حضور جمعی از مسئولین ، فرهنگیان ، دانش آموزان و مردم جزیره خارگ و با اجرای برنامه های متنوعی برگزار شد‌ ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از زحمات یکساله فرهنگیان جزیره تجلیل به عمل آوردند.

در حاشیه این مراسم عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن تجلیل از تلاش خالصانه فرهنگیان عنوان کرد : خلوص خدمت و صفای باطن معلمان به تنهایی خود نشانه ای برای عظمت ایشان است. تردیدی نیست که باید به این قشر فرهیخته توجه بیشتری شود . از این رو شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز این امر را سرلوحه کار خود قرارداده است تا در حد توان و بضاعت خود حامی ایشان باشد. به مناسبت فرارسیدن روز معلم نیز با نظر مساعد اعضای شورای اسلامی شهر خارگ تصمیم بر این شد تا با اهدای هدایایی مجموعا به ارزش دویست و بیست میلیون ریال ( ۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ از زحمات یکساله معلمان تجلیل به عمل آورده شود.

 

مدیریت شهری خارگ با اشاره به همکاری مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ با اداره آموزش و پرورش اضافه کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش خارگ همواره خدمت رسانی به مدارس و فرهنگیان را وظیفه و رسالت خود دانسته است . در این راستا خدمات متعددی از سوی شهرداری و شورا عرضه شده است که از جمله خدمات صورت پذیرفته در سال تحصیلی جاری به رنگ امیزی کامل مدرسه شهید رزمجو،بهسازی سیستم روشنایی و یراق آلات هنرستان خلیج فارس ، شستشوی کلاس ها و هرس درختان مدارس ، خرید مخزن آب آشامیدنی جهت مدرسه شهید رزمجو ، اهدای سطل های زباله به مدارس ، تعمیر و تعویض فیلتر های آب ، جا به جایی وسایل مدرسه کوثر به محیط جدید ، همکاری موثر در آئین بازگشایی مدارس در اول مهر ، خرید جوایز مسابقات فرهنگی برگزار شده توسط آموزش و پرورش و کتابخانه عمومی و … میتوان اشاره کرد.

مهدی بخشی؛رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز با بیان اینکه پیگیری مشکلات فرهنگیان همواره از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر بوده است افزود : شورای اسلامی شهر خارگ از ابتدای فعالیت خود همواره و بطور مستمر پیگیر مشکلات فرهنگیان بوده است و در این راستا نیز قدم های مثبتی برداشته شده است. در آخرین جلسه ای که با استاندار محترم برگزار شد نیز مصائب و مشکلات فرهنگیان خدمت ایشان شرح داده شد و ایشان نیز وعده دادند تا به صورت ویژه به مشکلات ایشان رسیدگی نماید.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.