تاکید شورای شهر در تبیین مشکلات مردم

تاکید شورای شهر در تبیین مشکلات مردم
لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت : در سفر اخیر جناب دکتر کدخدایی عضو محترم شورای نگهبان به اتفاق همکاران به بازدید میدانی از سطح شهر رفتیم و سعی شد همه ی مشکلات کلان مردم بصورت شفاف و با ارائه راهکار مناسب بیان شود.
رئیس شورای شهر تصریح کرد : یکی از مهمترین خواسته های کلان مردم به ثمر نشستن طرح جامع شهری کارآمد و رفع کامل معضل صدور اسناد مالکیت است که این موضوعات بیشتر در حوزه کاری دکتر کدخدایی عضو محترم شورای نگهبان می باشد.
وی افزود: یکی از وظایف شورای شهر بعنوان نهاد مدنی پیگیری مشکلات مردم است و تجربه نشان داده که شورا با توان تببیین مستمر مشکلات اساسی حوزه شهری به مسولان اجرایی میتواند قدمی مثبت در احقاق حق مردم شریف خارگ بردارد.
ایشان ادامه داد: امیدواریم با هم اندیشی و همراهی شهروندان گرانقدر خارگ بتوانیم نهایتا به شهری با زیر ساخت های بهتر دست یابیم.
جزیره خارگ، نماد استقامت است رییس شورای شهر خارگ گفت: مشکلات مردم خارگ قابل حل است و تاکنون نیز قدم های مثبتی در این باره برداشته شده که فقط به سرعت عمل بیشتری نیاز دارد.
علی پور اضافه کرد: مردم غیور خطه جنوب علی الخصوص جزیره خارگ از تبار مقاومت و رشادت هستند و این را تاریخ نشان داده است پس این ظرفیت مردمی ارزشمند را باید ارج نهاد و قدر دانست؛ ما نیز بعنوان خادمان این ملت پذیرای صحبت ها، مشورت ها، دردودل ها و همه ی انتقادات همشهریان عزیزمان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.