پیام تبریک شهردار خارگ بمناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن

شعیب بحرینی ، شهردار خارگ طی پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در متن پیام آمده است: بیست و دوم بهمن ماه، یادآور حماسه و خاطره‌ی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است که همچنان بر تارک تاریخ صدساله مبارزات ملت ایران می‌درخشد انقلابی تاریخی که از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و ستم و استقرار حاکمیت عدالت و دین برپا شد.
خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده، گواه پشتوانه مردمی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در سالگرد پیروزی انقلاب باید اذعان کرد که این انقلاب با پشتوانه عظیم مردمی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه (مدظله العالی) در برابر تمام دشمنی ها و توطئه ها ایستاده و با قوت به راه خود ادامه می دهد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر، این روز خجسته و غرور آفرین را به شهروندان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون همگان و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.
از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار جزیره خارگ که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه آفریدند تشکر نموده، از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران مردمی برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی می‌نمائیم.
شعیب بحرینی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.