شهردار خارگ از عملیات نوسازی و ترمیم نیمکت ها و آلاچیق های خط ساحلی خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ از اجرای عملیات نوسازی و ترمیم نیمکت ها و آلاچیق های خط ساحلی خبر داد.

شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : با توجه به فرسودگی بدنه نیمکت ها و سقف آلاچیق های خط ساحلی که در مجاورت دریا و تحت تاثیر رطولت می باشند ، عملیات ترمیم و نوسازی در دستور کار واحد تاسیسات شهرداری خارگ قرار گرفت که پس از نصب ورقه های هالوشیت رنگی و تعمیر بدنه نیمکت ها و آلاچیق ها ، هم اکنون جلوه ای نو و زیبا به این پیاده رو بخشیده شده است.

شهردار خارگ با با تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در خط ساحلی اذعان کرد: با توجه به اینکه خط ساحلی جزیره خارگ از پرترددترین معابر شهری محسوب می گردد و همواره در طول سال مورد استقبال همشهریان گرامی به ویژه ورزشکاران می باشد ، شهرداری و شورای شهر در این دوره تلاش نمود تا با فراهم سازی بستری مناسب ، ضمن تامین امنیت و آسایش همشهریان گرامی ، در جهت فراهم سازی محیطی روحیه بخش و مطلوب تلاش نماید. حل معضل دیرینه روشنایی این معبر از جمله اقدامات مهمی بود که در این دوره صورت پذیرفت و خوشبختانه مورد رضایت همشهریان گرامی قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.