شهردار خارگ به عنوان عضو اصلی شورای خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ منصوب گردید

طی حکمی از سوی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی حکمی به عنوان عضو شورای اصلی خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ منصوب کردید.

روز گذشته در دیداری که با حضور مدیر جهاد علمی،پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج سپاه ثارالله(ع) خارگ با شهردار خارگ و مدیر حراست شهرداری در دفتر شهردار صورت پذیرفت ، این حکم به امضای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) خارگ به شهردار خارگ تقدیم گردید.

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ با تقدیر از روحیه جهادی و دغدغه مند بسیج سپاه ثارالله(ع) خارگ اذعان کرد : بی تردید بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی ، در تمامی عرصه ها و به طور خاص حوزه های علمی و پژوهشی می تواند مثمر ثمر باشد کمااینکه بسیاری از دستاوردهای نظام از آن سرمنشا می گیرد. جزیره خارگ نیز به واسطه ظرفیت های ویژه همواره مستلزم به کارگیری تمام توان جهت توسعه بوده است که در این راستا به کارگیری راهکارهای علمی مبتنی بر عمل گرایی نقش بسزایی خواهد داشت. امیدواریم تا بتوانیم در این عرصه موجبات آبادانی جزیره مقاوم خارگ را بیش از پیش رقم بزنیم.

مهرداد تمیمی؛ مدیر جهاد علمی،پژوهشی و فناوری ناحیه بسیج سپاه ثارالله(ع) با تشریح فعالیت خانه نخبگان علمی بسیج جزیره خارگ اذعان کرد : بنا به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به حرکت و پبشرفت های علمی و پژوهشی ، خانه نخبگان به عنوان بستری برای سازماندهی و بکارگیری نخبگان شهرستان برای حل مشکلات و کمک به توسعه و شکوفایی استعدادها و ظرفیت های موجود در آن تاسیس گردید و به عنوان اتاق فکری برای ارائه راهکارهای علمی به نهادها و دستگاه های اجرایی در خارگ فعالیت خواهد کرد که در این خصوص امید داریم تا با حضور بزرگوارانی همچون برادر ارجمند آقای صفایی؛ شهردار محترم خارگ شاهد شکوفایی روزافزون جزیره خارگ دراین عرصه باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *