همت سپاه در یاری رسانی به مردم و حل معضل تردد و حمایت و هم افزایی شورا و شهرداری خارگ

در نشست رئیس شورا و شهردار خارگ با نمایندگان سپاه امام صادق(ع) بوشهر و سپاه دریایی خارگ مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در دیداری که با حضور رئیس شورا و شهردار خارگ و نمایندگان سپاه امام صادق(ع) و سپاه دریایی خارگ در دفتر شهردار برگزار شد ، مسائل مشکلات تردد جزیره خارگ مطرح و مقرر شد تا سپاه با حمایت و همکاری مجموعه شورا و شهرداری توان خود را برای یاری رسانی به مردم خارگ به کار گیرد.
در حاشیه این نشست یوسف وطن دوست؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با تقدیر از رویکرد جهادی سپاه جهت یاری رسانی به مردم خارگ اذعان کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه در تمامی عرصه اعم از میدان جنگ و صلح، عمران و آبادانی ، محرومیت‌ زدایی و رفع مسائل و مشکلات ، درکنار و یاری رسان مردم بوده که این روحیه جای تقدیر دارد. اکنون نیز با توجه به مسائل و مشکلاتی که مردم جزیره با آن دست و پنجه نرم می کنند بی تردید حل آنها مستلزم هم افزایی و رویکردی جهادی است که خوشبختانه با حسن نیت مجموعه خدوم سپاه و همکاری شورای شهر و شهرداری خارگ به زودی گام مثبتی در حل مشکل تردد دریایی جزیره خارگ برداشته خواهد شد.
عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز اذعان کرد : خدمات بی منت مجموعه سپاه حقا و انصافا همواره کمک حال مردم بوده است و مجموعه شهرداری و شورا نیز مفتخر خواهد بود تا در کنار این عزیزان گامی در جهت رفع مسائل و مشکلات شهروندان خارگ به ویژه در مقوله تردد بردارد. در این خصوص مقرر شده است تا با تخصیص یک فروند شناور دریایی باکیفیت از سوی سپاه پاسداران به خط دریایی خارگ و تردد در روزهایی خاص در هفته ، مجموعه شهرداری و شورا نیز در نظر دارد تا با حمایت ایشان و همچنین تخصیص یارانه و مابه التفاوت بلیط بومیان دوشادوش مجموعه سپاه در جهت حل معضل تردد همشهریانمان تلاش نماید.
نمایندگان سپاه امام صادق(ع) و سپاه دریایی خارگ نیز با تشریح نگاه دغدغه مندانه و رویکرد جهادی مجموعه سپاه نسبت به مسائل و مشکلات مردم به ویژه اهالی خارگ ابراز امیدواری کردند تا با همت ، همراهی و هم افزایی شاهد برطرف شدن معضلات شهروندان خارگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.