پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن روز معلم

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت مقام شامخ معلم پیامی صادر کرد .

متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه ای هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان ها ، از دام ظلمت و جهالت را بر عهده دارند.

بی تردید مدرسه به عنوان خانه دوم و معلمان به عنوان نماد و الگوی این خانه سازندگی نقش مهمی در سازندگی آینده سازان این مرز و بوم و برعهده دارند که باید همواره دانش آموزان را به اخلاق حسنه، تلاش برای کسب تعلیم و تربیت و جهد برای پیشرفت کشورمان تشویق کنند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تمامی معلمان والامقام شهید این مرز و بوم، این روز بزرگ را به تمامی معلمین گرانقدر و اساتید فرهیخته حوزه و دانشگاه در ایران اسلامی، به ویژه استان زرخیز بوشهر و جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در راه اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از رهنمودهای گهربار امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همگام با دولت از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالحمید صفایی 

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.