پیام رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بهروز خواجه ؛ رئیس شورا طی پیامی فرارسیدن روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت. در متن پیام ایشان آمده است :

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): مبارزه و مقابله با نقشه ها و سیاست های آمریکا برای دست اندازی به خلیج فارس به عنوان جهاد فی سبیل الله محسوب میشود و هر کس در این راه کشته شود شهید است. (۱۳۶۹/۰۶/۲۲دیدار اقشار مختلف مردم با رهبر انقلاب)

خلیج فارس براى ایرانیان تنها یک نام نیست بلکه بخش عظیم و لاینفکی از تاریخ مردمان سرزمینى مقدس است که نقش بزرگى در شکل گیرى و پیشرفت علم و تمدن بشرى داشته است.

اگرچه خلیج‌ همیشه فارس تنها نقطه‌ی کوچکی در نقشه‌ی با عظمت ایران است، اما آزادی و آزادگی تمام ایرانیان را در خود خلاصه کرده و نماد غیرت ملی و تمامیت ارضی ایرانیان شده است. ملت ایران پاسداری از این گهواره تمدن را بر خود وظیفه شرعی و ملی می داند و هیچگاه اجازه نخواهد داد تا این منطقه جایگاه نااهلان و متجاوزان شود و بی شک درفش حق طلبی و دفاع از هویت کهن خود را برافراشته نگاه خواهد داشت و فریاد آزادیخواهی و دفاع از ایران و خلیج همیشه فارس آن را سر خواهد داد.

اینجانب با گرامیداشت این روز فرخنده، فرصت را مغتنم شمرده و با یاد و خاطره شهدا و مجاهدانی که با فداکاری خالصانه و نثار قطرات خون خویش در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند ، از خداوند منان سرفرازی و سعادت مردمان غیور و آزاده ایران اسلامی خصوصا خارگ سرافراز که چون نگینی در میان خلیج همیشه فارس می درخشد را مسئلت می نمایم.

بهروز خواجه

رئیس شورای اسلامی خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.