راهکارهای بهبود بستر گازرسانی به شهروندان خارگ به بحث گذاشته شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار خارگ و دبیر شورای اسلامی شهر با مدیران شرکت پرسی ایران گاز دیدار کرده و پیرامون مسائل و مشکلات توزیع کپسول گاز در جزیره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه بهروز خواجه ؛ رئیس شورای اسلامی شهر به تشریح مسائل و مشکلات خدمات دهی به شهروندان پرداخت و عنوان کرد : متاسفانه علیرغم اینکه جزیره خارگ از مراکز انرژی ایران محسوب می گردد اما مردم جزیره از دیرباز از مشکل عدم وجود ساز و کار مناسب جهت گازرسانی مطلوب رنج می برده اند که اخیرا نیز مشکلات متعددی که عمدتا از عدم دغدغه مندی متولی فعلی توزیع کپسول ها ناشی می شود ، معیشت و رفاه شهروندان را مختل کرده است. بنا بر مصوبات جلسه شورای اداری که با تاکید بخشدار محترم نیز همراه بود و همچنین طرح امنیتی جزیره مبنی بر سپردن مشاغل خدماتی به بومیان و همچنین اهمیت اشتغالزایی در جزیره ، امید داریم این مهم مورد توجه ویژه مسئولین امر در این حوزه نیز باشد تا با سپردن آن به بومیان جزیره که نگاه دغدغه مندانه تری نسبت به رفاه همشهریان خود دارند ، شاهد بهبود وضعیت خدمت رسانی در این حوزه مهم باشیم.

در ادامه عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت بهبود بستر خدمت رسانی به شهروندان اذعان داشت : باور ما بر این است که مردم جزیره خارگ در همه ابعاد خصوصا ابعاد معیشتی لایق بهترین ها هستند و یقینا خدمتگزاری به ایشان امری مقدس است. ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم بر خود وظیفه می دانیم تا مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم و رضایتمندی مردم صبور خارگ را فراهم سازیم. متاسفانه مشکلات گازرسانی به شهروندان دشواری های فراوانی را برای ایشان فراهم ساخته است که انتظار ما این است با نگاه و توجه خاص و ویژه این مشکل در اسرع وقت حل گردد.

مهدی بخشی دبیر شورای اسلامی شهر نیز با بیان مطالبه شهروندان در خصوص پیگیری بهبود وضعیت گازرسانی به ایشان عنوان کرد : متاسفانه علی رغم جایگاه ویژه جزیره خارگ اما مردم این شهر با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند. دیدگاه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و شهرداری بر این است تا با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و توانمندی ها این مشکلات مرتفع گردد که در این خصوص خواستار نگاه ویژه و پیگیری متولیان امر هستیم.

در ادامه این جلسه نمایندگان شرکت پرسی ایران گاز نیز به طرح مسائل مختلف خدمت گازرسانی در جزیره خارگ پرداختند و ابراز امیدواری کردند تا با درنظرگیری جوانب گوناگون این امر توسط مسئولین تصمیم گیرنده در این شرکت ، بستر خدمت رسانی بهبود یافته به بهترین شیوه ممکن صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.