رئیس شورای اسلامی شهر از برگزاری نمایشگاه کتاب در خارگ خبر داد

با تخصیص یارانه و تخفیف ۵۰ درصدی از سوی شورای شهر

با تخصیص یارانه و تخفیف ۵۰ درصدی از سوی شورای شهر
رئیس شورای اسلامی شهر از برگزاری نمایشگاه کتاب در خارگ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بهروز خواجه؛ رئیس شورای اسلامی شهر از برگزاری نمایشگاه کتاب در خارگ با تخصیص تخفیف ۵۰درصدی از سوی شورا خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اذعان کرد : کتاب از مهمترین عوامل توسعه فرهنگی جامعه به شمار می رود ، زیرا زیربنای هر توسعه‌ای، آگاهی و دانش به شمار می رود. نمایشگاه کتاب فرصت مغتنمی برای بروز و ظهور فرهنگ ملی ماست و قطع به یقین اگر نگاه به کتاب به عنوان فضیلت فرهنگی باشد ، می تواند جریان افکار عمومی را در مسیر تعالی شهر در ابعاد گوناگون سوق دهد.

رئیس شورای شهر ادامه داد : خوشبختانه در سالیان گذشته نمایشگاه های کتاب در خارگ از بزرگترین ، مهمترین و پر مشارکت ترین رویدادهای فرهنگی بوده اند. از این رو پس از طرح موضوع در شورای اسلامی شهر و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در جزیره ، با همکاری کتابخانه شهید مهدوی نسبت به برپایی نمایشگاه کتاب اقدام نمودیم که جهت ترغیب شهروندان گرامی به کتابخوانی ، محصولات این نمایشگاه با ۵۰درصد تخفیف که از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان یارانه به ناشر کتابها پرداخت می گردد عرضه خواهد شد.

وی با اعلام زمان و مکان برپایی این نمایشگاه اذعان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ آبان ماه جاری به مدت ۲۰روز در محل رستوران بزرگ شهرداری پذیرای عموم شهروندان خواهد بود. امید داریم تا با تمهیداتی که اندیشیده شده این رویداد با استقبال آحاد مختلف جامعه به ویژه دانش پژوهان، دانشجویان، دانش آموزان و اهالی فرهنگ مواجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.