شهردار خارگ به عنوان مدیر نمونه بسیجی معرفی شد

در همایش باشکوه بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : در همایش باشکوهی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد از عبدالحمید صفایی شهردار خارگ به عنوان مدیر نمونه بسیجی تقدیر بعمل آمد .

این همایش به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثاراله خارگ و پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی شرکت نفت فلات ، با حضور سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان وبوشهر ، راوی جنگ ؛ مزارعی هم رزم شهید سردار مهدوی و جمعی از مدیران و مسئولین عالی رتبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با یاد و خاطره شهید شاخص سال ۹۸ شهید برونسی برگزار گردید .

در حاشیه این مراسم عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ اظهار کرد : فهم زیبایی های معرفتی نهفته در جنگ تحمیلی بدون پیوست نام امام راحل، شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های ایثارگران میسر نیست و می توان گفت که دفاع مقدس برکتی بود که هم توانمندیهای ما را به جهان نمایان ساخت و هم کانونی برای خودشناسی های موجود در افراد و جامعه است. این دفاع،خدامحوری و خودباوری را نمایان ساخت ، به نحوی که دفاع مقدس را می توان دانشگاهی برای تبلور اعتقاد به حق تعالی و اعتماد به توانمندی های فردی و اجتماعی نامید.

در پایان همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با تجلیل از مدیران و فعالان برتر بسیجی بخش خارگ توام بود ، از شهردار خارگ به عنوان مدیر نمونه بسیجی تجلیل بعمل آمد .

/ عکاس : مرتضی زنگنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *