با اجرای فضاسازی جدید ، زیبایی پارک ساحلی دو چندان خواهد شد

شهردار خارگ خبر داد

با اجرای فضاسازی جدید ، زیبایی پارک ساحلی دو چندان خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ اذعان کرد؛ با هدف ارتقاء زیباسازی منظر پارک ساحلی و محیا ساختن محیطی آرام با داشتن فضای زیبا و آرام بخش جهت رفاه شهروندان ، فضا سازی جدید در محوطه روبری ساختمان فرهنگ و ارشاد به ابعاد ۱۰۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است که قطع به یقین پس از پایان عملیات اجرایی ، با اقبال عمومی شهروندان مواجه خواهد شود .

شهردار خارگ افزود : در این پروژه قسمتهای متفاوتی نظیر اجرای آبنما با طرح آسیاب آبی ، مسیر حرکت آب مجهز به سیستم سیرکولاسیون (چرخشی) و ۴ آلاچیق طرح سنگ جهت تامین فضای نشیمن بهره گرفته شده است که مسیر حرکت آب بصورت پیرامونی و چشم انداز زیبای دریا ، جلوه ی ماندگاری به این پروژه می بخشد.

مدیریت شهری خارگ ادامه داد :گونه های سبز و گلهای فصلی سازگار با محیط اجرای پروژه نیز توسط سیستم نورپردازی در مسیر آبراه و آلاچیق ها ، پوشش زیبایی را در محیط پیرامونی پروژه فضا سازی جدید پارک ساحلی ایجاد می نماید  .

مدیریت شهری خارگ در پایان خاطرنشان کرد : شهرداری خارگ همچون همیشه سعی دارد با اجرای پروژه های گوناگون نظیر پروژه فضاسازی جدید پارک ساحلی ، پروژه پارک آبی – گردشگری ، پروژه پارک بازی مسقف ، قدمهایی در خور مردم و جزیره زیبای خارگ برداشته و مبلمان شهری خارگ را با تحول اساسی روبرو سازد .

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.