پیام شهردار خارگ بمناسبت فرارسیدن ماه محرم

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) را به شیعیان جهان تسلیت گفت .
متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَ عَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقای کربلا، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب(س)، سلام بر ندای جاودان “هل من ناصر ینصرنی” و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج) .
محرم ، ماهى است که امام مسلمین، راه مبارزه با ستمکاران تاریخ را به ما آموخت، راهى که باید مشت گره کرده آزادی خواهان و استقلال طلبان و حق گویان بر تانکها و مسلسلها و جنود ابلیس غلبه کند و کلمه حق، باطل را محو نماید . کربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست؛ اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است؛ کربلا منزلگاه همه‌ی کسانی است که تازیانه‌ی جور و شرک زمانه بر گرده‌هایشان زخم نهاده و قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که تقدیر جهان را حرکت به سوی نور و روشنی و قیام علیه ظلمت و تاریکی می‌دانند و بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان، عاقبت متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود و حاکمیت طاغوت که اینک بر بخش‌های عمده‌ای از جهان سیطره دارد، از صفحه‌ی روزگار رخت برخواهد بست.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت فرزند پیامبر ، سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان ، امام حسین (ع ) ، علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به کلیه هموطنان به خصوص شهروندان جزیره خارگ تسلیت عرض می نمایم.
عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.