دیدار شهردار و دوتن از اعضای شورای اسلامی شهر خارگ با مدیرعامل شرکت پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بعداز ظهر امروز چهارم شهریور ماه ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ، یوسف وطن دوست؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر ، مهدی بخشی؛ عضو شورای اسلامی شهر به اتفاق رضایی و سفیدزاده؛ مدیران دوایر شهرداری خارگ طی نشستی صمیمانه با غلامرضا امیرشقاقی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارگ و بازدهوا؛ مدیر حقوقی این شرکت دیدار کرده و به گفت و گو پرداختند.

در ابتدای این نشست عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ، ضمن ابراز خرسندی از حسن نیت مجموعه پتروشیمی در تعامل با مجموعه شهرداری و شورا که اعتلای شهر خارگ را به دنبال دارد ، به تشریح مسائل و مشکلات شهروندان جزیره خارگ پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی و همکاری مجموعه های مستقر در جزیره خصوصا شرکت پتروشیمی این مشکلات حل شوند : با توجه به دیدگاه مجموعه شهرداری و شورا و شرکت پتروشیمی خارگ بر حل مشکلات در سایه تعامل سازنده ، امید داریم تا با گسترش همکاری های فی ما بین دو مجموعه در بتوانیم امر خدمت رسانی شایسته به شهروندان را تسهیل نماییم.

در ادامه یوسف وطن دوست؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر با بیان بخشی از مشکلات شهروندان و حوزه شهری ضمن تقدیر از دغدغه مندی شرکت پتروشیمی خواستار همراهی ایشان در مرتفع سازی این مشکلات شد. وی ضمن پرداخت به موضوع مهم اشتغال جوانان بومی ، خواستار عزم بیش از پیش مجموعه پتروشیمی در بکارگیری نیروهای بومی جزیره شد. وی ادامه داد : بقعه متبرکه امامزاده میرمحمد همواره مورد احترام همه ی شهروندان ، سازمان ها و ارگان های جزیره بوده و همواره حفظ و مرمت آن به عنوان دغدغه جدی مطرح گردیده است که امیدواریم در این نیز شرکت پتروشیمی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورد.

مهدی بخشی ؛ عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن تقدیر از هم افزایی شرکت پتروشیمی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان کرد : امید است تا با اتکا به ظرفیت های موجود و همچنین رویکرد و نگاه مثبت مجموعه پتروشیمی ، ضمن حفظ و ارتقای مستمر ارتباط این شرکت با مردم ، شاهد کاهش مشکلات شهروندان به همراهی این زحمتکشان باشیم.

در پایان غلامرضا امیرشقاقی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارگ نیز ، ضمن تشکر از تعامل و همکاری مجموعه ی شهرداری و شورای شهر با شرکت پتروشیمی خارگ اذعان کرد : بی تردید دغدغه رفع مشکلات شهروندان خارگ ، دغدغه ی شرکت پتروشیمی نیز هست و تلاش ما بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه ی پتروشیمی و با همراهی نهادهایی همچون شهرداری خدمات ارزنده ای را در جهت رفاه حال مردم شریف خارگ و رفع مشکلات ایشان ارائه نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.