پیام شهردار خارگ بمناسبت هفته دولت

پیام شهردار خارگ بمناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت .

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

بسمه تعالی

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است .هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزى دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیونها تن از ملت خود را همراه دارد. این هفته، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت و حقوق شهروندی است.

از ابتدای سال جاری پس از برنامه ریزی و تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف خدمت رسانی مجموعه شهرداری خارگ با استفاده از توان و ظرفیت های حداکثری ، هدف خود را بر اجرای شایسته پروژه های عمرانی قرار داده است . دو پروژه شاخص عمرانی با مجتمع آبی گردشگری و مجموعه پارک بازی مسقف شهرداری بعنوان با هدف اصلی مجموعه در جهت ارتقا زیرساختهای عمرانی و صنعت گردشگری شهر به حساب می آیندکه با اتکا به تلاش و هم افزایی کارکنان و حامیان همیشگی مجموعه ، انشالله به بار خواهند نشست .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، بویژه شهیدان رجائی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد در استان بوشهر و جزیره خارگ مقاوم تبریک عرض نموده، و امیدوارم با توکل به خداوند متعال همدلی، صداقت کاری و حس مسئولیت پذیری تداوم بیشتری در بین مسئولین داشته باشد.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.