نخستین خودرو آتش نشانی شهرداری پس از ۵۰ سال وارد خارگ شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، به همت شهردار نخستین خودرو آتش نشانی شهرداری پس از ۵۰ سال وارد خارگ شد.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با اعلام این خبر اذعان کرد : در راستای تجهیز ساختمان آتش نشانی نسبت به پیگیری مجدانه جهت تخصیص خودروی اطفا حریق به مجموعه شهرداری خارگ اقدام نمودیم که پس از مکاتبات لازم و مساعدت مسئولین استانی و مسئولین مربوطه در سازمان شهرداری ها ، حواله این خودرو اخذ گردیده و با تجهیزات بروز به این مجموعه تخصیص داده شد. هم اکنون نیز اولین خودروی آتش نشانی شهرداری خارگ پس از ۵۰ سال وارد ناوگان این مجموعه شده است و به حول قوه الهی با افتتاح ساختمان آتش نشانی در این مجموعه مستقر خواهد شد.

مدیریت شهری خارگ در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت ناوگان حمل و نقل شهرداری خارگ افزود : با توجه به فرسودگی و از کارافتادگی ماشین حمل میت مجموعه شهرداری ، اینجانب پس از پیگیریهای مکرر در استان و سازمان شهرداریها ، موفق به تخصیص یکدستگاه ماشین جدید حمل میت جهت خدمت به مردم شریف جزیره خارگ شدیم که به زودی وارد خارگ می شود. امید داریم با پیگیری این روند و تقویت هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل شهرداری بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای ولی نعمتان خود باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.