پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

مهدی بخشی ؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ پیامی میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

یازدهمین روز از ماه ذی القعده مصادف است با میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع)، امام بزرگواری که هنوز عطر حضورش مشام جان شیفتگان را درمشهد الرضا پایتخت قلوب عاشقان اهل بیت (ع) می نوازد و حرم امن و باصفایش پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت او ازدور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمند شان را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

زندگانی پر فراز و نشیب این امام همام در تبین جایگاه امامت بسیار موثر بود . لقب شریف ” عالم آل محمد(ع)” نشانگر تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان به ویژه معارف و علوم اسلامی است. ویژگی ارزشمندی که تمامی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کرد. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و در زمره پیروان راستین ائمه معصومین علیهم السلام قرارگیرند.

اینجانب میلاد پرنور و سرور هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به تمامی مسلمانان به ویژه مردم جزیره زیبای خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزون همگان را از خداوند منان مسئلت دارم.
مهدی بخشی
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.