شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر،مدیران و کارکنان شهرداری و نماینده میراث فرهنگی در خارگ از خادمین امامزاده میرمحمد تجلیل به عمل آوردند

به مناسبت روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، به مناسبت فرارسیدن ۱۷تیرماه؛ روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، شهردار ، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر ، مدیران و کارکنان شهرداری و نماینده میراث فرهنگی در خارگ ضمن زیارت و بازدید از بقعه امامزاده میرمحمد از خادمین این امامزاده به پاس خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه ایشان تجلیل به عمل آوردند.

در ابتدا شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت حفظ و نکوداشت امامزادگان و بقاع متبرکه اذعان کرد : وجود پربرکت امامزادگان و بقاع متبرکه در کشور عزیزمان سرمایه عظیمی است که می بایست همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد. ما در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز این رسالت را بر دوش می کشیم تا با به کارگیری ظرفیت و توان خود و با ارائه‌ خدمات و امکانات لازم در جهت حفظ بقاع متبرکه و امامزادگان جزیره بکوشیم. در این راستا نیز اخیرا جهت رفاه حال زائران و خادمین گرامی امامزاده میرمحمد ، از سوی شهرداری و شورا ، یک دستگاه کولر به این مکان مقدس هدیه گردید.

مهدی بخشی؛ رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک ایام دهه کرامت و سالروز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد : بنا بر باور اعتقادی خویش به نعمت وجود امامزاده میرمحمد که همواره مورد احترام همه مردم شریف خارگ بوده است ، بر خویش وظیفه دانستیم تا ضمن زیارت امامزاده میرمحمد ، خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه خادمین ایشان را پاس بداریم.

در ادامه حاضرین ضمن قرائت فاتحه ، نماز مغرب و عشاء را در این مکان مقدس به پا داشتند . در پایان نیز از خادمین امامزاده میرمحمد تجلیل به عمل آمد. / عکاس : مرتضی زنگنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.