نشست صمیمانه شهردار با مدیر و کارکنان واحد نقلیه شهرداری خارگ برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ طی نشستی صمیمانه با همراهی وطن دوست؛ عضو شورای اسلامی شهر و مدیران واحدهای حراست و اداری شهرداری با کادر زحمتکش واحد نقلیه شهرداری دیدار و گفتگو کردند .

مدیریت شهری خارگ در این دیدار با قدردانی از زحمات بی وقفه کارکنان واحد موتوری در جهت خدمت رسانی بی منت به شهروندان ، ادارات ، نهادهای نظامی و انتظامی مستقر در جزیره ، همت بالای این عزیزان را که از مهمترین عوامل رشد و توسعه عمرانی خارگ به شمار می رود را خداقوت گفتند .

شهردار خارگ در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت ناوگان حمل و نقل شهرداری خارگ افزود : از ابتدای ورود بنده به شهرداری خارگ شاهد فرسودگی ماشین آلات شهرداری از قبیل کمپرسی ، لودر ، ماشین قیرپاش ، نیسان ، ماشین حمله زباله ، لجن کش و مینی لودر بودم که حتی تعدادی از آنها به مزایده نیز گذاشته بودند اما با تدابیر انجام شده مجددا تعمیر و در سرویس قرار گرفتند. اخیرا نیز با توجه به فرسودگی و از کارافتادگی ماشین حمل جسد مجموعه شهرداری ، پس از پیگیری و برنامه ریزی های به عمل آمده ، موفق به تخصیص ماشین جدید و نو حمل جسد به شهرداری خارگ شدیم و امید داریم با پیگیری این روند و تقویت هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل شهرداری بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای ولی نعمتان خود باشیم.

یوسف وطن دوست عضو شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی مساعی ارزشمند تلاشگران واحد نقلیه را ستود و عنوان کرد : روزانه شاهد زحمات بی شائبه کارکنان واحد نقلیه در جنبه های مختلف خدمت رسانی هستیم که این امر مایه مباهات مجموعه شهرداری و شورا و الگویی برای دیگر واحدهای مجموعه شهرداری است .

وی ابراز امیدواری کرد : با همیاری و هم افزایی دیگر واحد ها شاهد رشد و تعالی مجموعه شهرداری باشیم .

در ادامه نشست نیز مدیر و کارکنان واحد نقلیه شهرداری خارگ دغدغه ها ، خواسته ها و نقطه نظرات خود را به جهت رفع برخی از معضلات واحد نقلیه با شهردار در میان گذاشتند و خواستار توجه بیش از پیش مدیریت شهری خارگ به امورات جاری واحد نقلیه شدند .

شهردار خارگ نیز در پایان ضمن تقدیر مجدد از زحمات بی دریغ کارکنان واحد نقلیه ، ابراز امیدواری کرد به واسطه تلاش مضاعف همه ی خادمین مردم در مجموعه شهردار ، شاهد و رشد بالندگی هرچه بیشتر جزیره سرافراز خارگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.