تلاش شورا در جهت ساماندهی صنف صیادی در خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : اعضای شورای اسلامی شهرخارگ در جلسه همفکری با جمعی از صیادان خارگی ، معضلات پیش روی صنف زحمتکش صیاد را جویا شده و به بحث و تبادل نظر در رفع مشکلات پرداختند و تعیین نرخ عادلانه فروش ماهی در بازار را در دستور کار خود قرار داده و راهکاهرهای اجرای آن را مورد ارزیابی قراردادند  .

در این جلسه که با حضور مهندس بخشی (رئیس شورا) ، مهندس خواجه (نایب رئیس) و مهندس وطن دوست (عضو شورا) با همراهی  یحیایی (نماینده صنعت و معدن در خارگ) با مشارکت برخی از صیادان قدیمی خارگی برگزار شد ، صیادان به بیان معضلات ، کم و کاستی ها و دغدغه های خود پرداخته  و خواستار ساماندهی صنف صیادی در خارگ شدند .

مهدی بخشی رئیس شورا اظهار کرد : شورای اسلامی شهر بنا دارد تا با عدالت محوری در حوزه اختیارات خود معضلات پیش روی شهروندان را به حداقل رسانده و با استفاده از رکن اصلی مجموعه شورای اسلامی که برپایه شور و همفکری است ، بهترین راهکار را برای رفع معضلات و مشکلات ارائه دهد . وی افزود : امیدواریم با تعامل و مشارکت شهروندان محترم جزیره مقاوم خارگ به این مهم دست یابیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.