انقلاب در زیرسازی و آسفالت معابر جزیره خارگ درآینده نزدیک

با توجه پیگیری و مدیریت انجام گرفته توسط شهردار  محترم در بحث افزایش اعتبارات استانی و همچنین نظارت مستمر و میدانی ایشان کارخانه اسفالت تعمیرات اساسی انجام و اماده تولید میباشد و تمهیدات لازم در خصوص مصالح مورد نیاز وقیر نیز اندیشیده شده است.

محوریت این بازدید، تعمیرواجرای کانیوو، زیر سازی و روکش آسفالت کوچه و خیابان ها و لزوم اجرای دقیق و با کیفیت آسفالت در نقاط مختلف جزیره بود

.

شهردار خارگ در سخنانی اظهار داشت : در این بازدید که با حضور اعضای واحد عمران و شهرسازی از کوچه و خیابان های شهر انجام گردید ، مقرر شد عملیات ترمیم  و روکش نهایی آسفالت خیابان هوا دریا که فاز اول روکش ترانشه در آن صورت گرفته ، انجام پذیرد .

مدیریت شهری خارگ خاطرنشان کرد : کوچه های  پیروزی ، خیابان بوستان معلم و شهید عهد قدیمی با انجام عملیات زیر سازی ، عملیات اجرای روکش آسفالت معابر یادشده آغاز خواهد شد .

وی افزود : با نزدیک شدن به روزهای پایانی پروژه دفع آبهای سطحی خیابان بوستان معلم ، مقرر شد قسمتی از این خیابان که اجرای کانال در آن به پایان رسیده ، زیرسازی و محیای انجام آسفالت شود.

مهندس صفایی تصریح کرد : پس از پایان یافتن پروژه آسفالت کوچه و خیابان یادشده ، نسبت به ترمیم و روکشی دیگر کوچه ها اقدام خواهیم نمود و درصدد هستیم تا با بالا بردن کیفیت اجرای آسفالت ، شهر خارگ را از لحاظ ترافیک شهری به حد نرمال و قابل قبول برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.